Sognegården officielt indviet!

I strålende sol og med mange gæster til at kaste glans over dagen blev domkirkens nye sognegård officielt indviet søndag d. 15. juni. Efter højmesse ved biskop Kjeld Holm og domprovst Poul Henning Bartholin indbød domsognets menighedsråd til reception med canapeer og bobler i Kannikegade 12 med taler ved blandt andre Kjeld Holm, domprovst Poul Henning Bartholin, menighedsrådsformand Peter Harring Boll og fungerende rådmand Jan Ravn Christensen.

Efter den officielle åbning var der åbent hus med mulighed for at se sig omkring i de nye faciliteter, og i glasgården underholdt musiker Anne Kraglund de mange, der besøgte pølsevognen og fik et glas friskbrygget øl. Rundt om i huset foregik der forskellige aktiviteter med mulighed for at overvære en åben prøve med kirkens kor eller høre Marie Vejrup Nielsen causere over temaet ‘Nye begyndelser. Kan man flytte kirken?’

Tak til de mange, der deltog og var med til at gøre dagen festlig!

[wooslider slider_type=”attachments” limit=”14″ thumbnails=”default”]