For de små

Babysalmesang. For børn mellem 2 og 8 mdr.

Babysalmesang er et tilbud til babyer i alderen 2-8 måneder og deres forældre. Vi sidder på madrasser bagerst i kirken og synger salmer og sange, laver fagter, danser, spiller på små instrumenter, puster sæbebobler, lytter til smukke klange og oplever kirkerummet. Når vi er færdige, er der kaffe, te og tid til at hyggesnakke. Man behøver ingen forkundskaber for at være med – alle er velkomne.

Ved tilmelding deltager du på et hold over 8 sammenhængende uger (med undtagelse af skoleferie og helligdage). Vi starter nye forløb 4 gange årligt.

Holdene varetages af sangpædagog Susanne Cecilie Nielsen og kirke- og kulturmedarbejder Kirsten Margrethe Bach.

Mandage i Domkirken

Hold 1 kl. 11.00 – 12.15 | Susanne Cecilie Nielsen
Start 19. august | Tilmelding her fra 12. 6. kl. 10
Start 28. oktober | Tilmelding her fra 12. 6. kl. 10

Hold 2 kl. 12.15 – 13.30| Susanne Cecilie Nielsen
Start 19. august |Tilmelding her fra 12. 6. kl. 10
Start 28. oktober |Tilmelding her fra 12. 6. kl. 10

Torsdage i Domkirken

Hold 3 | Kirsten Margrethe Bach
Start 22. august kl. 10 – 11.15 |Tilmelding her fra 12. 6. kl. 10
Start 22. august kl. 11.15 – 12.30 | Tilmelding her fra 12. 6. kl. 10

Hold 4 | Kirsten Margrethe Bach
Start 24. oktober kl. 10 – 11.15 |Tilmelding her fra 12. 6. kl. 10
Start 24. oktober kl. 11.15 – 12.15 | Tilmelding her fra 12. 6. kl. 10

Tilmelding | Du tilmelder dig ud via linket ud for det enkelte hold. Der er plads til 12 på et hold, og du kommer automatisk på venteliste, hvis holdet er overtegnet.
Det er kun muligt at tilmelde sig ét forløb. Herefter tilbyder vi musikalsk legestue for børn fra 8-18 mdr.

OBS! Det er vigtigt, at du giver besked på tlf. 23345523 eller mail kirkekultur.clemens@gmail.com, såfremt du alligevel ikke ønsker at gøre brug af din plads, så vi kan lade pladsen gå videre til en fra ventelisten.

Musikalsk legestue. For børn fra 8-18 mdr.

Musikalsk Legestue, drop in, på udvalgte tirsdage | 11.30-13.00. Se aktuelle datoer i kirkens kalender.
Musikalsk legestue er et tilbud for børn i alderen 8-18 mdr. og deres forældre – ældre søskende er også velkomne. Vi mødes i Kannikegade 12, 1. i Mødesalen, hvor vi begynder med at synger salmer og sange, lege og bevæge vores kroppe. Vi spiller på små instrumenter, puster sæbebobler, danser, siger remser og laver fagter. Når vi er færdige med at synge, er der fri leg til de små, og kaffe, te og tid til at hyggesnakke for de voksne. Man behøver ingen forkundskaber for at være med – alle er velkomne.

Musikalsk legestue er en mulighed for et musikalsk åndehul, hvor samværet mellem forælder og barn er i fokus samtidig med, at det giver mulighed for at mødes med andre småbørnsforældre.

Musikalsk legestue varetages af kirke-og kulturmedarbejder Kirsten Bach, og der er ingen tilmelding. Mød bare op!