For de små

Babysalmesang. For børn mellem 2 og 8 mdr.

Babysalmesang er et tilbud til babyer i alderen 2-10 måneder og deres forældre. Vi mødes i Domkirken bag alteret, hvor der er lagt tæpper og puder frem. Her synger vi salmer og sange, laver fagter, danser, spiller på små instrumenter, puster sæbebobler, lytter til smukke klange og oplever kirkerummet. Når vi er færdige, er der kaffe, te og tid til at hyggesnakke for de, som har tid og lyst til det. Man behøver ingen forkundskaber for at være med – alle er velkomne.

Holdene varetages af sangpædagog Susanne Cecilie Nielsen og kirke- og kulturmedarbejder Kirsten Margrethe Bach, og vi starter nye hold babysalmesang 4 gange årligt. Et forløb strækker sig over 8 sammenhængende uger, dog undtaget ved skoleferier og helligdage.

Vi begynder nye hold midt i august, oktober, januar og april 2023.

Mandage i Domkirken

Hold 1 kl. 11.00 – 12.15 | Susanne Cecilie Nielsen
Hold 2 kl. 12.15 – 13.30| Susanne Cecilie Nielsen

Torsdage i Domkirken

Hold 3 kl. 10.00 – 11.15 | Kirsten Margrethe Bach
Hold 4 kl. 11.15 – 12.30 | Kirsten Margrethe Bach

Tilmelding til Kirsten på kirkekultur.clemens@gmail.com. Du skal oplyse, hvilket af de fire hold du ønsker at tilmelde dig samt navn på barn og forælder. Er I en mødregruppe, der ønsker at tilmelde jer sammen, skal I være opmærksomme på, at I tilmelder jer samme hold.

Det er muligt at tilmelde sig ét forløb. Herefter tilbyder vi musikalsk legestue for børn fra 8-18 mdr.

Musikalsk legestue. For børn fra 8-18 mdr.

Musikalsk Legestue, drop in, på udvalgte tirsdage | 11.30-13.00. Se aktuelle datoer i kirkens kalender.
Musikalsk legestue er et tilbud for børn i alderen 8-18 mdr. og deres forældre – ældre søskende er også velkomne. Vi mødes i Kannikegade 12, 1. i Mødesalen, hvor vi begynder med at synger salmer og sange, lege og bevæge vores kroppe. Vi spiller på små instrumenter, puster sæbebobler, danser, siger remser og laver fagter. Når vi er færdige med at synge, er der fri leg til de små, og kaffe, te og tid til at hyggesnakke for de voksne. Man behøver ingen forkundskaber for at være med – alle er velkomne.

Musikalsk legestue er en mulighed for et musikalsk åndehul, hvor samværet mellem forælder og barn er i fokus samtidig med, at det giver mulighed for at mødes med andre småbørnsforældre.

Musikalsk legestue varetages af kirke-og kulturmedarbejder Kirsten Bach, og der er ingen tilmelding. Mød bare op!